30 kwietnia 2016

Koktajl z awokado i chrupiące paluszki z migdałami

Ponieważ słodycze marokańskie zdecydowanie nie przypadły mi do gustu postanowiłam wykorzystać popularne w Maroku składniki by zrobić deser całkowicie według własnego pomysłu. Zrobiłam też koktajl z awokado. Szybkie, proste i smaczne. Zapraszam serdecznie i życzę smacznego!

Składniki

na koktajl

1 duże, bardzo dojrzałe awokado
1/2 l soku wyciśniętego z pomarańczy
3 listki mięty

na paluszki

kilka płatów ciasta fillo
2 łyżki masła
2 łyżki miodu
100 gr posiekanych migdałów lub pistacji

Przygotowanie

Piekarnik nagrzewam do 200 stopni.
Rozpuszczam masło i łączę z miodem. Powstałą pomadą smaruję cienko płaty ciasta, posypuję migdałami i roluję. wstawiam na 7-8 minut do piekarnika.
Awokado, sok i listki mięty miksuję i gotowe!
Proste, prawda? :))






7 komentarzy:

  1. Mogę się poczęstować? Wygląda przepysznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten koktail na pewno wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wyglądają te paluchy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie robiłam ...Muszę zrobić bo smakowicie to wygląda i
    na pewno tak samo smakuje...Gorąco pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmmmm....avokado z pomaranczą+mieta i fillo upieczone...zupelnie obca mi kombinacja smaków;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmmmm....avokado z pomaranczą+mieta i fillo upieczone...zupelnie obca mi kombinacja smaków;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi ślinka pociekła :OOO chciałabym tu robić koktajle, ale nie mam w czym :(

    OdpowiedzUsuń